szkoleń dla rad pedagogicznych
* wychowanie do wartości * wsparcie psychiczne uczniów * indywidualizacja uczenia (się), strategie * wykorzystywanie zasobów i narzędzi cyfrowych * program profilaktyczno-wychowawczy
* dobrostan nauczyciela * zarządzanie własnymi emocjami * budowanie relacji w zespole nauczycielskim * asertywność i stawianie granic
* rozwijanie samodzielnego i kreatywnego myślenia * uczenie zdalne i hybrydowe (m.in. MS Teams, Google Classroom, aplikacje wspierające) * style i strategie uczenia się uczniów w praktyce szkolnej * skuteczne sposoby prowadzenia lekcji atrakcyjnych dla każdego ucznia (4MAT, odwrócona lekcja, gadżety, grywalizacja, eduroom) * indywidualizacja pracy z uczniami * motywacja do uczenia się * nowoczesne ocenianie (ocenianie kształtujące, informacje zwrotne, samoocena) * neurodydaktyka * aktywne metody pracy * projekty edukacyjne * pytania rozwijające umiejętność uczenia się
* trudne rozmowy z rodzicami uczniów * efektywne zebrania z rodzicami * sposoby na współpracę z rodzicami * zbieranie, prezentowanie i uwzględnianie opinii rodziców
* TIK na lekcji (aplikacje, narzędzia, platformy, chmury – pomysły na wykorzystanie) * cyberbezpieczeństwo * telefony komórkowe na lekcji * tablice interaktywne (obsługa, wykorzystanie) * programowanie (bez i z urządzeniami, wykorzystanie robotów, gadżetów, aplikacji) * wirtualna i rozszerzona rzeczywistość (VR i AR) w edukacji
* matematyczne inspiracje * sposoby na kreatywne i skuteczne uczenie matematyki * kreatywna matematyka * matematyka w ruchu * matematyka i szachy * matematyka z TIK-iem * rozwijanie kompetencji matematycznych na różnych przedmiotach
* wykorzystanie MS Teams i Google Classroom w uczeniu hybrydowym * odwrócona lekcja * platformy i narzędzia cyfrowe wspierające uczenie hybrydowe
* poznanie i diagnozowanie KK * świadome rozwijanie KK uczniów * KK a podstawa programowa * KK na różnych przedmiotach * procesowe wspomaganie w obszarze KK
* stres i depresje uczniów (symptomy, interwencja, pomoc) * program profilaktyczno-wychowawczy w szkole * profilaktyka uzależnień (środki psychoaktywne, technologie, media, hazard, gry) – rozpoznawanie i ścieżki postępowania nauczyciela * przeciwdziałanie krzywdzeniu dzieci * agresja i przemoc rówieśnicza (diagnoza, profilaktyka, interwencja, pomoc, rozwiązania długofalowe)
* wzmacnianie autorytetu nauczyciela * komunikacja budująca relacje (elementy coachingu i socjoterapii) * umowy i zasady jako narzędzie budowania relacji * przekonania i wartości, a budowanie relacji z innymi * elementy mediacji * indywidualne podejście do ucznia
* rozwijanie kreatywnego myślenia uczniów * projekty edukacyjne i społeczne * rozwijanie współpracy zespołowej uczniów * wspieranie ucznia w planowaniu własnego rozwoju (nauczyciel-tutor-mentor-coach) * włączanie uczniów w podejmowanie decyzji dotyczących szkoły * praca z celem (nadawanie sensu, rozwijanie przedsiębiorczości, wzmacnianie motywacji) * wykorzystywanie pytań do rozwijania kreatywności i samodzielności uczniów (z kartami „Weź zapytaj!”)
* kształtowanie szacunku do drugiego człowieka * trudne i prowokacyjne zachowania uczniów – zapobieganie i reakcja * umowy i zasady (budowanie odpowiedzialności za swoje postępowanie) * program profilaktyczno-wychowawczy w szkole * wartości w pracy z uczniami * elementy mediacji (pomoc w rozwiązywaniu konfliktów między uczniami) * kreatywne i rozwijające lekcje wychowawcze * jak pytać, żeby wychowywać
* jak budować zintegrowane zespoły klasowe * reintegracja zespołów klasowych po powrocie do szkoły * zespół klasowy oparty na wspólnych zasadach i wartościach * kooperacyjne metody pracy na lekcji
* rozwijanie warsztatu pracy nauczyciela (organizacja pracy z grupą, aktywne metody pracy, motywowanie dzieci, strategia zabawowa i zadaniowa) * znaczenie relacji (komunikacja nauczyciel-rodzic-dziecko, zaufanie oparte na relacjach i autorytecie, współdecydowanie i partycypacja) * wspieranie rozwoju kompetencji dzieci (społeczne, językowe, matematyczne, kreatywność, wrażliwość na sztukę, estetyka) * komunikacja aktywizująca i rozwijająca dzieci
* audyt dokumentacji * wsparcie w przygotowaniu dokumentów * szkolenia z zakresu zarządzania dla dyrektorów i zastępców * coaching dla dyrektorów * ewaluacja wewnętrzna - szkolenia i wsparcie w realizacji * procesowe wspomaganie szkoły i przedszkola
Sprawdź oceny, opinie i referencje od nauczycieli i dyrektorów korzystających z naszych szkoleń.
Poznaj nasz system zapewnienia jakości, dzięki któremu nasze szkolenia są dobrze dostosowane do potrzeb Twojej placówki.
Sprawdź zasady przetwarzania danych uczestników form doskonalenia w związku z zasadami wystawiania zaświadczeń określonymi w par. 23 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (obowiązek wystawienia zaświadczenia zawierającego m.in. imię, nazwisko, datę i miejsce urodzenia uczestnika formy doskonalenia oraz obowiązek prowadzenia rejestru zaświadczeń zawierającego takie dane).
Udostępnij: