kategoria szkoleń:

Integracja uczniów

Na skróty

Integracja czyli scalanie, to proces, którego efektem jest łączenie poszczególnych części w całość. Ten proces jest ważny zawsze, ale szczególnego znaczenia nabrał w ostatnim czasie. Pandemia wymusiła na nas działania odwrotne – wprowadzenie dystansu społecznego, szkoły online, zamknięcie się w domach, co miało ogromny wpływ na rozszczelnienie, a nawet zerwanie więzi z otoczeniem, z rówieśnikami.

Prowadzenie działań integracyjnych z uczniami i stosowanie kooperacyjnych metod pracy, to nie tylko dobra zabawa lub sposób na większe zaangażowanie uczniów podczas lekcji.  Związane są z nimi również ważne cele wychowawcze i edukacyjne oraz korzyści rozwojowe. Działania integracyjne to także realizowanie zapisów podstawy programowej oraz rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów.

Polecane szkolenia w tej kategorii

Wszystkie szkolenia w tej kategorii

Od najnowszych

Kontakt w sprawie szkolenia

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 601431060

Napisz:

W tej sekcji podaj najważniejsze informacje dotyczące Twojego zapytania.

Jeśli dotyczy ono szkolenia, które właśnie przeglądasz pozostaw temat wiadomości niezmieniony

W tej sekcji możesz podać dodatkowe informacje, które pomogą nam odpowiedzieć na Twoje zapytanie, np.:

- kim są uczestnicy szkolenia (nauczyciele, dyrektorzy, pedagodzy, uczniowie, rodzice, obsługa techniczna itp.)
- ilu uczestników może wziąć udział w szkoleniu? czy będzie to jedna czy kilka grup?
- kiedy mogłoby się odbyć szkolenie? możesz podać datę lub przedział czasowy, lub określony dzień tygodnia, w którym zazwyczaj organizujecie szkolenia dla Waszej rady
- jakiego rodzaju placówkę reprezentujesz

Wypełnienie tej sekcji jest opcjonalne. Możesz uzupełnić wszystkie lub tylko część pól, lub przejść do ostatniej części.
W tej sekcji podaj dane kontaktowe, które pomogą nam w udzieleniu Tobie wyczerpującej odpowiedzi.

-informacje wymagane oznaczone są gwiazdką

udostępnij: