Średnie oceny naszych szkoleń przeprowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 (na podstawie ponad 1200 ankiet)
Wybrane opinie uczestników naszych szkoleń przeprowadzonych w roku szkolnym 2020/2021
Dzielenie się swoimi doświadczeniami; słuchanie pomysłów innych osób.
Ciekawe nowatorskie metody pracy z uczniami, duża kompetencja prowadzącego R E W E L A C J A !! Dziękuję!
Wiedza prowadzącego: użyteczna, skuteczna; spojrzenie prowadzącego na temat łatwości w postrzeganiu spraw skomplikowanych.
Otwartość prowadzącego, praca zespołowa, zaangażowanie prowadzącego w pracę w grupach.
Duży profesjonalizm, spokój, rzetelny i fachowy przekaz informacji porządkującej wiedzę.
Zaangażowanie prowadzącego i rzetelne podejście do tematu.
Otwartość prowadzącej oraz chęć dyskusji, inspirujące cytaty, słowa skłaniające do refleksji.
Ogromna wiedza, wrażliwość i doświadczenie prowadzącego. Niezwykle kompetentny człowiek.
Zaangażowanie prowadzącej, profesjonalizm, przygotowanie.
Pomysłowość, możliwość wykorzystania prostych materiałów.
Konkretne przykłady, jak zachować się (co powiedzieć) w poszczególnych sytuacjach; spokojna i przyjazna atmosfera.
Sprawdzanie wiedzy poprzez zabawę wykorzystanie gier, atmosfera radości, inspiracja do nowego projektu grantowego.
Łatwość przekazu i sposób nazywania rozwiązania szkolnych problemów – podawanie sposobów ich rozwiązywania.
Dużo ciekawych ćwiczeń. Materiały do wykorzystania.
Dowiedziałam się, jak zastosować kodowanie i programowanie w pracy z dziećmi.
Nowoczesne metody wizualne, metody urozmaicające standardową, problemową metodykę.
Wszystkie wiadomości były ważne Temat był dla mnie nowością.
Zwięzłe ujęcie rozległej problematyki.
Bardzo dziękuję za przydatne i wartościowe informacje. Wszystko było bardzo ważne i cenne.
Bardzo podobała mi się atmosfera zajęć, ciekawe dające do myślenia ćwiczenia, praca w zespołach.
Bardzo wartościowe szkolenie.
Wiedza poparta przykładami, poznanie nowych technik, wskazówki jak postępować w sytuacjach trudnych, dokumentowanie zaistniałych sytuacji.
Odkrycie nowych możliwości przekazywania, sprawdzania wiedzy.
Praktyczne wskazówki do pracy na lekcji z uczniami, nowe pomysły na gry edukacyjne.
Dużo pomysłów do wykorzystania i uatrakcyjnienia lekcji matematyki.
Praktyczne wskazówki do pracy z dziećmi, pomysły na ciekawe gry i zabawy, sposoby motywowania dzieci do nauki.
Nowe pomysły na aktywne lekcje, wykorzystanie różnych materiałów na lekcji z uczniami, motywowanie uczniów.
Nie mogę się przekonać do korzystania z dysku Google – czuje się zachęcona, żeby spróbować raz jeszcze.
Odniesienie kompetencji kluczowych do nauczanego przeze mnie przedmiotu.
Kształtowanie kompetencji kluczowych odnośnie mojego przedmiotu – wych. fiz.
Konkretne przykłady do zastosowania w pracy, w jaki sposób formułować umowy aby rzeczywiście przynosiły efekty.
Zasady formułowania umów z uczniami, sposoby budowania wspólnej odpowiedzialności, motywowanie uczniów do stosowania umowy.
Praktyczne wskazówki do pracy z dziećmi i rodzicami, różnorodność form (np. praca w grupach, film, przykłady z życia i własnych doświadczeń).
Ciekawe pomysły na gry, gry z możliwością wielu wariantów do wykorzystania na różnych poziomach.
Przydatne metody pracy na lekcji, atmosfera, sposób prowadzenia/ praktyka na przemian z teorią (nie było nudno).
Poznanie nowoczesnych, interaktywnych metod nauczania w interesującej, jak myślę, dla ucznia formie.
Bardzo dobrze zostały pokazane narzędzia do pracy, których nie znałam wcześniej.
Przykłady innowacyjnych metod w edukacji, stron www, aplikacji Padlet.com, Quizlet, Actionbound.
Zapoznałam się z ciekawością z nowymi dla mnie narzędziami, jest tego bardzo dużo. Wykorzystam na pewno w pracy.
Wszystko bardzo przydatne zwłaszcza dla nauczyciela przedmiotu.
Metody pokazane podczas szkolenia, które będą bardzo przydatne w czasie nauczania zdalnego i tradycyjnego.
Odświeżenie spojrzenia na edukację.
Konieczność ciągłej autorefleksji.
Nowe spojrzenie na ewaluację, metody i narzędzia badawcze, przykłady alternatywnych metod.
Wieloaspektowe przedstawienie problemu, wielorakie odniesienie do sytuacji z życia codziennego.
Przypomnienie sobie, że warto się starać, warto pracować z uczniami sensownymi metodami.
Chwila refleksji nad światem wartości, nad czym popracować, jakie zmiany wprowadzić, aby i mi, i uczniom lepiej funkcjonowało się w szkole.
Spojrzenie na relację nauczyciel-uczeń, odpowiedzialność ucznia za siebie i naukę.
Forma pracy, fajna atmosfera, usystematyzowanie wiedzy, ciekawe prowadzenie zajęć.
Inspirujące spojrzenie na współczesną edukację.
udostępnij: