Rodzice są partnerami szkoły lub placówki to jedno z wymagań państwa wobec szkół i przedszkoli. Niestety prawie każdy nauczyciel ma taką grupę rodziców swoich uczniów, z którymi wolałby się nie spotykać lub przynajmniej czuje dreszcz niepokoju przed takim spotkaniem. Często mówi się o nich “trudni rodzice”. Lepiej jednak powiedzieć, że to nie oni są trudni, a trudna jest współpraca z nimi, czy też trudna jest konkretna sytuacja.
Nasze szkolenia i warsztaty poświęcone są trzem podstawowym obszarom współpracy z rodzicami uczniów:
- prowadzenie rozmów z rodzicami (zwłaszcza na temat rozwoju ich dzieci),
- prowadzenie atrakcyjnych i efektywnych zebrań,
- angażowania rodziców do współpracy z placówką.
Polecane szkolenia w tej kategorii
Budowanie zaufania opartego na relacjach i autorytecie wiedzy
Często słyszymy o upadku autorytetu nauczyciela. Czym jest ten autorytet? Jak go odbudować? Czy wystarczy sama funkcja, by dzieci i ich rodzice dostrzeli w nauczycielu
Komunikacja w triadzie nauczyciel – dziecko – rodzic
Skuteczna i empatyczna komunikacja jest ważnym warunkiem budowania dobrych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych jest nieodzownym elementem rozwoju nauczyciela – osoby
Trudne rozmowy z rodzicami o rozwoju ich dzieci
Nauczyciele często mówią, że rodzice stali się „trudni”. Często spotkania z nimi są ogromnym wyzwaniem: jest w nich sporo agresji, pretensji, żądań, straszenia, ale czasem
Wszystkie szkolenia w tej kategorii
Jak szkoła/przedszkole może współpracować z rodzicami
Pieczenie ciasta i opłacanie składek, to podobno najczęstsza forma współpracy rodziców ze szkołami i przedszkolami. A co innego wolno rodzicom w szkole lub przedszkolu? Jakie są
Komunikacja w triadzie nauczyciel – dziecko – rodzic
Skuteczna i empatyczna komunikacja jest ważnym warunkiem budowania dobrych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych jest nieodzownym elementem rozwoju nauczyciela – osoby
Trudne rozmowy z rodzicami o rozwoju ich dzieci
Nauczyciele często mówią, że rodzice stali się „trudni”. Często spotkania z nimi są ogromnym wyzwaniem: jest w nich sporo agresji, pretensji, żądań, straszenia, ale czasem
Efektywne zebrania z rodzicami
Obrazek znany wielu nauczycielom: niewielka grupka rodziców, wzrok unikający kontaktu z nauczycielem, wyczuwalne oczekiwanie na koniec; nieliczni aktywni, zawsze ci sami zabierający głos, podejmujący propozycje. Rodzice
Zbieranie i prezentowanie opinii rodziców
To szkolenie przygotujemy specjalnie dla Twojej placówki. Skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o
Budowanie zaufania opartego na relacjach i autorytecie wiedzy
Często słyszymy o upadku autorytetu nauczyciela. Czym jest ten autorytet? Jak go odbudować? Czy wystarczy sama funkcja, by dzieci i ich rodzice dostrzeli w nauczycielu
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 601 43 10 60
Napisz:
udostępnij: