Praca z najmłodszymi dziećmi jest odpowiedzialnym i często niedocenianym wyzwaniem dla nauczycieli przedszkoli i pierwszego etapu edukacyjnego.
W tej kategorii oferujemy szkolenia i warsztaty dedykowane właśnie tej grupie nauczycieli.
Ze względu na to, że nauczyciele przedszkoli i klas 1-3 to najczęściej mało liczna grupa w swoich placówkach, przy organizacji tego typu szkoleń proponujemy skorzystanie z modelu MULTIGRONO, dzięki któremu można stworzyć grupę szkoleniową złożoną z nauczycieli kilku placówek.
wybierz interesujące Cię szkolenie
Matematyczne inspiracje
Wielu uczniów mówi, że matematyka jest trudna i nudna, a wiele poruszanych zagadnień jest nieprzydatnych życiowo. Co robić, a czego unikać, żeby uczniowie lubili matematykę? Jakie narzędzia, gry i ćwiczenia zastosować, by ich zaciekawić? Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając
Projekt edukacyjny w przedszkolu
Szkolenie online Szkolenie dla rady pedagogicznej realizowane online w czasie rzeczywistym (live) Projekt edukacyjny to nowoczesna metoda, która pozwala rozwijać wiele kompetencji w tym samym czasie. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystywać tę metodę w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy
Organizacja pracy z grupą przedszkolną i/lub szkolną
Od wiedzy merytorycznej i warsztatu metodycznego nauczyciela zależy jakość i efektywność jego pracy. Świadomość stosowanych metod i form pracy będzie sprzyjającym warunkiem organizowania przez niego procesu nauczania – uczenia się. Szkolenie jest częścią programu rozwojowego pn. Rozwijanie warsztatu pracy nauczyciela przedszkola i/lub klas I-III. Może być zorganizowane jako samodzielne szkolenie
Aktywizowanie i motywowanie dzieci w wieku przedszkolnym i/lub wczesnoszkolnym
Umiejętność tworzenia przestrzeni do aktywności dzieci oraz umiejętność ich motywowania, to ważna kompetencja nauczyciela. Świadomość stosowanych metod i form pracy będzie sprzyjającym warunkiem organizowania przez niego procesu nauczania – uczenia się. Szkolenie jest częścią programu rozwojowego pn. Rozwijanie warsztatu pracy nauczyciela przedszkola i/lub klas I-III. Może być zorganizowane jako samodzielne
Strategia zabawowa w edukacji przedszkolnej i/lub wczesnoszkolnej
Zabawa to naturalny sposób uczenia się dzieci. Celem szkolenia jest przypomnienie i poznanie przykładów zabaw edukacyjnych oraz odświeżenie wiedzy nauczycieli nt. edukacyjnej roli zabawy. Świadomość stosowanych metod i form pracy będzie sprzyjającym warunkiem organizowania przez niego procesu nauczania – uczenia się. Szkolenie jest częścią programu rozwojowego pn. Rozwijanie warsztatu pracy
Strategia zadaniowa w edukacji przedszkolnej i/lub wczesnoszkolnej
Odpowiedni dobór różnorodnych zadań ułatwia i uatrakcyjnia realizację celów kształcenia dzieci. Podczas szkolenia nauczyciele uporządkują swoją wiedzę nt. różnych typów zadań oraz ich doboru w zależności od celów zajęć. Świadomość stosowanych metod i form pracy będzie sprzyjającym warunkiem organizowania przez nauczycieli procesu nauczania – uczenia się. Szkolenie jest częścią programu
Komunikacja w triadzie nauczyciel – dziecko – rodzic
Skuteczna i empatyczna komunikacja jest ważnym warunkiem budowania dobrych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych jest nieodzownym elementem rozwoju nauczyciela – osoby pracującej z ludźmi. To dzięki nim będzie potrafił tworzyć atmosferę sprzyjającą uczeniu się. Niezwykle ważną rolę w tym procesie odgrywają relacje nauczycieli z uczniami i
Budowanie zaufania opartego na relacjach i autorytecie wiedzy
Często słyszymy o upadku autorytetu nauczyciela. Czym jest ten autorytet? Jak go odbudować? Czy wystarczy sama funkcja, by dzieci i ich rodzice dostrzeli w nauczycielu autorytet i zaufali mu? Jak budować autorytet nauczyciela, który pozwoli rozwijać jego dobre relacje z uczniami i ich rodzicami, a przez to wzmacniać wzajemne zaufanie?
Programowanie w edukacji wczesnoszkolnej
Praktyczny 2-etapowy warsztat dla nauczycieli. Uczestnicy dowiedzą się, jak wprowadzić programowanie w edukacji wczesnoszkolnej w sposób, których zachwyci uczniów. Wykorzystają do tego przedmioty codziennego użytku oraz narzędzia cyfrowe. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki “Kontakt w sprawie szkolenia”.
Współpraca – współdecydowanie – partycypacja w edukacji przedszkolnej i/lub wczesnoszkolnej
Umiejętność planowania, wytrwałe dążenie do celu, podejmowani decyzji, poczucie sprawczości – to wybrane komponenty kompetencji przedsiębiorczość. Powinny być one rozwijane od najmłodszych lat. W szkoleniu skupiamy się na tym, jak to osiągać poprzez włączanie dzieci do współpracy i współdecydowania pokazując partycypację jako element edukacyjny. Szkolenie jest częścią programu rozwojowego pn.
Kompetencje językowe i możliwości wsparcia ich rozwoju u dzieci
Rozwój kompetencji językowych dziecka ma ogromny wpływ na jego przyszłe sukcesy edukacyjne i relacje społeczne. Dla harmonijnego rozwoju i maksymalizacji potencjału tkwiącego w dziecku niezwykle istotne jest to, jak wspierany będzie jego rozwój, jak zorganizowana będzie edukacja, jakie działania dydaktyczno-wychowawcze zaproponuje mu nauczyciel. Szkolenie jest częścią programu rozwojowego pn. Wspieranie
Kompetencje matematyczne i możliwość wsparcia ich rozwoju u dzieci
Wiek przedszkolny to okres intensywnego rozwoju we wszystkich obszarach. To także czas rozpoznawania elementów matematyki w otaczającym świecie i rozwoju kompetencji matematycznych. Dla harmonijnego rozwoju i maksymalizacji potencjału tkwiącego w dziecku niezwykle istotne jest to, jak wspierany będzie jego rozwój, jak zorganizowana będzie edukacja, jakie działania dydaktyczno-wychowawcze zaproponuje mu nauczyciel.
Wspieranie rozwoju kreatywności dzieci w wieku przedszkolnym
Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i samodzielne myślenie to ważne kompetencje w życiu człowieka. Ich rozwój zaczyna się już w wieku kilku lat. Nauczyciele mogą wspierać ten proces poprzez dobór odpowiednich metod pracy. Dla harmonijnego rozwoju i maksymalizacji potencjału tkwiącego w dziecku niezwykle istotne jest to, jak wspierany będzie jego rozwój,
Spotkania ze sztuką jako szansa na rozwijanie poczucia estetyki i wrażliwości dziecka
Wrażliwość i poczucie estetyki można kształtować poprzez obcowanie ze sztuką. Kontakt z muzyką, teatrem, malarstwem to nie tylko droga do ukształtowania wrażliwego estety. Dzięki nim wpływamy także na rozwój różnych części mózgu dziecka, dzięki którym lepiej i łatwiej będzie mogło rozwijać inne kompetencje. Dla harmonijnego rozwoju i maksymalizacji potencjału tkwiącego
Społeczne kompetencje dzieci w wieku przedszkolnym
Człowiek jest istotą społeczną. We współczesnym świecie pełnym różnego typu interakcji ludzi z innymi ludźmi kompetencje społeczne są szczególnie cenione i ważne – zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Ich rozwój zaczyna się od najmłodszych lat. Dla harmonijnego rozwoju i maksymalizacji potencjału tkwiącego w dziecku niezwykle istotne jest to,
Umowa jako metoda wychowawcza w przedszkolu i/lub w szkole
Umowa to wyrażenie woli przynajmniej dwóch stron, ale również wzajemne zobowiązanie i odpowiedzialność. Jakie umowy możemy zawierać z dziećmi? Czy każdy szkolny/przedszkolny kontrakt to umowa? Jak wykorzystać umowę jako metodę wychowawczą budującą odpowiedzialność dziecka? Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 503 37 90 30
Napisz:
udostępnij: