Umiejętność budowania dobrych relacji z uczniami to ważna kompetencja nauczycielska. Poczucie zaufania i bezpieczeństwa jest ważnym czynnikiem wspierającym uczenie się.
„Bez dobrych relacji nie ma efektywnej nauki. Komu żal czasu na budowanie relacji, bo skupia się na realizacji programu, ten nie rozumie natury procesu uczenia się i nigdy nie będzie efektywnym nauczycielem” (prof. Joachim Bauer – neurobiolog, autor książek poświęconych edukacji i funkcjonowaniu ludzkiego mózgu)
Polecane szkolenia w tej kategorii
Nauczyciel coach – narzędzia budowania relacji
Coaching to nie magia i nie manipulacja. Sprawdzone od wielu lat metody pracy coachingowej wspierają ludzi w ich rozwoju w różnych obszarach życia: w pracy
Komunikacja w triadzie nauczyciel – dziecko – rodzic
Skuteczna i empatyczna komunikacja jest ważnym warunkiem budowania dobrych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych jest nieodzownym elementem rozwoju nauczyciela – osoby
Budowanie zaufania opartego na relacjach i autorytecie wiedzy
Często słyszymy o upadku autorytetu nauczyciela. Czym jest ten autorytet? Jak go odbudować? Czy wystarczy sama funkcja, by dzieci i ich rodzice dostrzeli w nauczycielu
Wszystkie szkolenia w tej kategorii
Budowanie relacji z uczniami – autorytet nauczyciela
To szkolenie przygotujemy specjalnie dla Twojej placówki. Skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o
Autorytet nauczyciela – umiejętność budowania relacji z uczniami
To szkolenie przygotujemy specjalnie dla Twojej placówki. Skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o
Współpraca – współdecydowanie – partycypacja w edukacji przedszkolnej i/lub wczesnoszkolnej
Umiejętność planowania, wytrwałe dążenie do celu, podejmowani decyzji, poczucie sprawczości – to wybrane komponenty kompetencji przedsiębiorczość. Powinny być one rozwijane od najmłodszych lat. W szkoleniu
Zarządzanie zespołem klasowym – harmonia i dyscyplina
Stworzenie warunków do rozwoju uczniów jest dużym wyzwaniem dla nauczycieli. Ład, harmonia i dyscyplina rozumiana jako przestrzeganie przyjętych zasad są ważnymi warunkami w tworzeniu atmosfery
Komunikacja w triadzie nauczyciel – dziecko – rodzic
Skuteczna i empatyczna komunikacja jest ważnym warunkiem budowania dobrych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych jest nieodzownym elementem rozwoju nauczyciela – osoby
Radzenie sobie z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami uczniów
Nieprzestrzeganie przez uczniów zasad, trudne i prowokacyjne zachowania z ich strony, to coraz częstsze wyzwania stojące przed nauczycielami. Ważne stają się zatem umiejętności nauczyciela związane
Organizacja pracy z grupą przedszkolną i/lub szkolną
Od wiedzy merytorycznej i warsztatu metodycznego nauczyciela zależy jakość i efektywność jego pracy. Świadomość stosowanych metod i form pracy będzie sprzyjającym warunkiem organizowania przez niego
Jak rozpocząć rok szkolny z uczniami
Powrót do szkoły po wakacjach to moment pełen radości, ciekawości, fascynacji, entuzjazmu, ale także obaw, niepewności, wątpliwości, rozgoryczenia. Dotyczy to zarówno uczniów, jak i nauczycieli.
Motywacja a strategie uczenia się
Umiejętność motywowania uczniów do uczenia się, to ważna kompetencja nauczycielska. Jak zastąpić zewnętrzny nadzór wewnętrzną motywacją? Czy skuteczna manipulacja, to to samo, co umiejętne motywowanie?
Budowanie zasad w klasie i szkole
Jeśli nie ma zasad, to są kwasy – można w tak żartobliwy sposób połączyć wychowanie z chemią. Kierowanie się zasadami w poczuciu odpowiedzialności za siebie, to
Budowanie zaufania opartego na relacjach i autorytecie wiedzy
Często słyszymy o upadku autorytetu nauczyciela. Czym jest ten autorytet? Jak go odbudować? Czy wystarczy sama funkcja, by dzieci i ich rodzice dostrzeli w nauczycielu
Coaching, tutoring i mentoring – czym są, a czym nie są
Coaching, tutoring i mentoring w szkole to wciąż pojęcia nowe. Często nauczycielom trudno jest wskazać różnice między nimi. Spotyka się również wiele stereotypowych podejść do
Tutoring naukowy – indywidualizacja pracy z uczniem
Wprowadzenie w szkole metod pracy opartych na miękkich narzędziach pomaga w budowaniu relacji z uczniami, wspiera ich wieloaspektowy rozwój, wzmacnia motywację uczniów do rozwoju. Tutoring
Nauczyciel coach – narzędzia budowania relacji
Coaching to nie magia i nie manipulacja. Sprawdzone od wielu lat metody pracy coachingowej wspierają ludzi w ich rozwoju w różnych obszarach życia: w pracy
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 601 43 10 60
Napisz:
udostępnij: