To kompetencje kluczowe decydują o tym, czy uczeń będzie gotowy do funkcjonowania we współczesnym i przyszłym świecie. Dzisiejszy 10-latek przejdzie bowiem na emeryturę po 2070 roku! W dobie gwałtownych zmian i globalizacji uczniom potrzebne będą kompetencje kluczowe, które pozwolą im funkcjonować w świecie, którego nie umiemy sobie nawet wyobrazić.
Proponowane przez nas szkolenia pozwalają na poznanie kompetencji kluczowych i ujednolicenie myślenia o nich wśród nauczycieli. Podczas warsztatów pomagamy zdiagnozować trudności i zaplanować działania wspierające rozwijanie wybranych kompetencji kluczowych uczniów.
Polecane szkolenia w tej kategorii
Jak rozwijać kompetencje kluczowe uczniów – PLANOWANIE
Warsztat polega na poznaniu i wspólnym planowaniu przez nauczycieli działań, które będą realizowane w szkole i dzięki którym nauczyciele będą lepiej rozwijać kompetencje kluczowe uczniów
W jakim stopniu rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów – DIAGNOZA
Warsztat ma charakter diagnostyczny. Po zapoznaniu się z kompetencjami kluczowymi oraz ujednoliceniu ich rozumienia uczestnicy dokonują wyboru kompetencji kluczowej, na której rozwijaniu chcą się skupić
Czy kompetencje są kluczowe w szkole
Wykład poświęcony znaczeniu kompetencji kluczowych i sposobom ich rozwijania w szkole. Kompetencje kluczowe zostały określone w 2006 r. w zaleceniu Parlamentu Europejskiego i Rady Unii
Wszystkie szkolenia w tej kategorii
Projekty edukacyjne i metody uczące rozwiązywania problemów
To szkolenie przygotujemy specjalnie dla Twojej placówki. Skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o
Model umiejętności STEAM – szkolne projekty interdyscyplinarne
STEAM to model edukacji, który łączy kompetencje matematyczne i naukowo techniczne, informatyczne, ale też artystyczne (ang. Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Świadome ich łączenie i rozwijanie odpowiada
Czy kompetencje są kluczowe w szkole
Wykład poświęcony znaczeniu kompetencji kluczowych i sposobom ich rozwijania w szkole. Kompetencje kluczowe zostały określone w 2006 r. w zaleceniu Parlamentu Europejskiego i Rady Unii
Style uczenia się – wykorzystywanie w praktyce szkolnej
Wiedza o stylach i strategiach uczenia się oraz umiejętność jej praktycznego wykorzystania ułatwia indywidualizowanie pracy z uczniami. To jedna z najważniejszych kompetencji nauczyciela XXI wieku.
Myślenie krytyczne dla szkół
Wprowadzenie Celem programu jest wdrożenie myślenia krytycznego w szkole poprzez: systemowe wsparcie szkoły oparte o model procesowego wspomagania 4-letni projekt wdrożenia kultury myślenia krytycznego w
W jakim stopniu rozwijamy kompetencje kluczowe uczniów – DIAGNOZA
Warsztat ma charakter diagnostyczny. Po zapoznaniu się z kompetencjami kluczowymi oraz ujednoliceniu ich rozumienia uczestnicy dokonują wyboru kompetencji kluczowej, na której rozwijaniu chcą się skupić
Jak rozwijać kompetencje kluczowe uczniów – PLANOWANIE
Warsztat polega na poznaniu i wspólnym planowaniu przez nauczycieli działań, które będą realizowane w szkole i dzięki którym nauczyciele będą lepiej rozwijać kompetencje kluczowe uczniów
Model umiejętności STEAM – nowe oblicze edukacji
Wśród kompetencji kluczowych pojawiają się kompetencje matematyczne i naukowo techniczne, informatyczne, ale też artystyczne. Świadome ich łączenie i rozwijanie odpowiada na wyzwania współczesnego świata. Temu
Kształtowanie kompetencji obywatelskich i aktywności społecznej uczniów
Kompetencje obywatelskie to ważne kompetencje kluczowe. Czy uczniowie naprawdę rozumieją czym jest demokracja oraz prawa obywatelskie? Interesują się sprawami społecznymi i angażują się w rozwiązywanie
Kształtowanie kompetencji kluczowych wyzwaniem rozwojowym dla szkoły
Głównym celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności nauczycieli w zakresie planowania procesów edukacyjnych w sposób służący rozwijaniu kompetencji kluczowych oraz budowaniu poczucia wpływu uczniów na własny proces
Jak rozwijać kreatywne myślenie uczniów
Ken Robinson twierdzi, że do kreatywności nie dorastamy, ale wyrastamy z niej lub raczej, zostajemy z niej wyedukowani. Dzieci są kreatywne, a potem idą do
Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 601 43 10 60
Napisz:
udostępnij: