Upowszechnianie dobrych praktyk edukacyjnych – nauczycielska strona na Facebooku, blogi, e-portfolia

Na skróty

Wśród kryteriów oceny pracy nauczyciela dyplomowanego znajduje się „upowszechnianie dobrych praktyk edukacyjnych, w szczególności przygotowanie autorskiej publikacji z zakresu oświaty” (par. 5, p. 3, lit. b).  Pomimo, że kryterium to jest opcjonalne i dotyczy tylko nauczycieli dyplomowanych to umiejętności i gotowość do dzielenia się swoimi doświadczeniami przydadzą się każdemu nauczycielowi.  Na szkoleniu pokażemy jak to zrobić przy pomocy nowoczesnych technologii.

Szkolenie stacjonarne lub online

To szkolenie dla rady pedagogicznej możemy zrealizować stacjonarnie lub online w czasie rzeczywistym (live). Korzystamy z aplikacji Google Meet, która wielokrotnie sprawdziła się w naszej pracy.

Uszyjemy na miarę

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:

  • charakteryzuje narzędzia do tworzenia e-portfolio i blogów oraz ich podstawowe funkcjonalności
  • tworzy własne e-portfolio i bloga
  • rozróżnia profil od strony (fan page) na Facebooku
  • tworzy stronę na Facebooku i opisuje jej podstawowe funkcjonalności
  • podaje przykłady wykorzystania e-portfolio i bloga we własnej praktyce szkolnej
  • czym jest e-portfolio i po co je tworzyć, przykłady
  • jak i gdzie utworzyć e-portfolio
  • rodzaje aktywności na Facebooku
  • przykłady blogów związanych z edukacją
  • planowanie i zakładanie bloga – ćwiczenia praktyczne
  • podawanie treści na bloga – ćwiczenia praktyczne
  • podawanie współautorów i nadawanie uprawnień
  • jak zachować porządek na blogu

Zajęcia mają charakter warsztatowy z elementami krótkich wykładów/prezentacji

  • czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
  • optymalna grupa uczestników – 15 osób
  • uczestnikami mogą być nauczyciele szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych o różnym stopniu awansu zawodowego

  • warunki techniczne:
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
    • komputery z dostępem do internetu dla uczestników
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raport przygotowany na podstawie ankiet)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Więcej informacji nt. sposobu organizacji naszych szkoleń, kosztów i zasad współpracy znajdziesz w sekcji FAQ.

Kontakt w sprawie szkolenia

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 601431060

Napisz:

W tej sekcji podaj najważniejsze informacje dotyczące Twojego zapytania.

Jeśli dotyczy ono szkolenia, które właśnie przeglądasz pozostaw temat wiadomości niezmieniony

W tej sekcji możesz podać dodatkowe informacje, które pomogą nam odpowiedzieć na Twoje zapytanie, np.:

- kim są uczestnicy szkolenia (nauczyciele, dyrektorzy, pedagodzy, uczniowie, rodzice, obsługa techniczna itp.)
- ilu uczestników może wziąć udział w szkoleniu? czy będzie to jedna czy kilka grup?
- kiedy mogłoby się odbyć szkolenie? możesz podać datę lub przedział czasowy, lub określony dzień tygodnia, w którym zazwyczaj organizujecie szkolenia dla Waszej rady
- jakiego rodzaju placówkę reprezentujesz

Wypełnienie tej sekcji jest opcjonalne. Możesz uzupełnić wszystkie lub tylko część pól, lub przejść do ostatniej części.
W tej sekcji podaj dane kontaktowe, które pomogą nam w udzieleniu Tobie wyczerpującej odpowiedzi.

-informacje wymagane oznaczone są gwiazdką

więcej szkoleń dla rad pedagogicznych

udostępnij: