Google dla edukacji/Microsoft 365 dla edukacji – warsztat wdrożeniowy

Na skróty

A gdyby tak prawie całą szkołę przenieść w chmury? Wirtualne chmury! Jeśli tego spróbujecie, nie będzie chcieli wrócić na ziemię.

Czas edukacji zdalnej pokazała, jak ważne są umiejętności korzystania z narzędzi do pracy online. Jednak uczenie zdalne to nie tylko spotkanie online z uczniami w czasie rzeczywistym. Środowiska takie jak Google dla Edukacji czy Microcoft 365 dają wiele innych możliwości, które można wykorzystać nie tylko podczas zajęć zdalnych, ale także w bieżącej pracy z uczniami i kolegami nauczycielami.

Ten warsztat pozwala na wdrożenie w szkole/placówce jednego z bezpłatnych pakietów edukacyjnych (Google dla Edukacji/Microsoft 365) i szersze wykorzystanie ich możliwości.

Szkolenie stacjonarne lub online

To szkolenie dla rady pedagogicznej możemy zrealizować stacjonarnie lub online w czasie rzeczywistym (live). Korzystamy z aplikacji Google Meet, która wielokrotnie sprawdziła się w naszej pracy.

Uszyjemy na miarę

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

Głównym celem jest wdrożenie w szkole jednego z pakietów (Google dla Edukacji/Microsoft 365) i przygotowanie nauczycieli do korzystania z niego.

W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:

  • charakteryzuje funkcjonalności i aplikacje w pakiecie Google dla Edukacji Suite/Microsoft 365
  • posługuje się usługami i aplikacjami Google dla Edukacji/Microsoft 365
  • jak wdrożyć Google dla Edukacji/Microsoft 365 w szkole, warunki kwalifikacji do bezpłatnej usługi
  • aplikacje w pakiecie Google dla Edukacji/Microsoft 365
  • konsola administracyjna
  • zarządzanie usługami Google dla Edukacji/Microsoft 365
  • zarządzanie użytkownikami – dodawanie użytkowników, hasła, dostępy
  • korzystanie z usług i aplikacji Google dla Edukacji/Microsoft 365 w komputerze, tablecie, smartfonie
  • raporty i monitorowanie
  • zasady bezpieczeństwa

indywidualna praca uczestników – warsztat

  • czas trwania – 5 godzin dydaktycznych
  • optymalna grupa uczestników – do 15 osób
  • uczestnikami mogą być nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych
  • warunki techniczne:
    • dostęp do szerokopasmowego internetu
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
    • komputery dla uczestników (z dostępem do internetu)
  • Uwaga – zakres zrealizowanego podczas szkolenia materiału zależy od sprawności uczestników w posługiwaniu się aplikacjami komputerowymi
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raport przygotowany na podstawie ankiet)
  • A gdyby tak prawie całą szkołę przenieść w chmury? Wirtualne chmury! Jeśli tego spróbujecie, nie będzie chcieli wrócić na ziemię.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Więcej informacji nt. sposobu organizacji naszych szkoleń, kosztów i zasad współpracy znajdziesz w sekcji FAQ.

Kontakt w sprawie szkolenia

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 601431060

Napisz:

W tej sekcji podaj najważniejsze informacje dotyczące Twojego zapytania.

Jeśli dotyczy ono szkolenia, które właśnie przeglądasz pozostaw temat wiadomości niezmieniony

W tej sekcji możesz podać dodatkowe informacje, które pomogą nam odpowiedzieć na Twoje zapytanie, np.:

- kim są uczestnicy szkolenia (nauczyciele, dyrektorzy, pedagodzy, uczniowie, rodzice, obsługa techniczna itp.)
- ilu uczestników może wziąć udział w szkoleniu? czy będzie to jedna czy kilka grup?
- kiedy mogłoby się odbyć szkolenie? możesz podać datę lub przedział czasowy, lub określony dzień tygodnia, w którym zazwyczaj organizujecie szkolenia dla Waszej rady
- jakiego rodzaju placówkę reprezentujesz

Wypełnienie tej sekcji jest opcjonalne. Możesz uzupełnić wszystkie lub tylko część pól, lub przejść do ostatniej części.
W tej sekcji podaj dane kontaktowe, które pomogą nam w udzieleniu Tobie wyczerpującej odpowiedzi.

-informacje wymagane oznaczone są gwiazdką

więcej szkoleń dla rad pedagogicznych

udostępnij: