Edukacja włączająca – wysoka jakość edukacji dla wszystkich uczniów
Na skróty:
Praca w coraz bardziej zróżnicowanym środowisku uczniowskim jest dla nauczycieli prawdziwym wyzwaniem. Z drugiej storny, dzisiaj każdy uczeń ma naprawdę swoje własne potrzeby edukacyjne. Na szczęście współczesna szkoła masowa jest w stanie sprostać tym wymaganiom, jeśli w codziennej pracy z uczniami wykorzysta założenia edukacji włączającej.
Szkolenie stacjonarne lub online
To szkolenie dla rady pedagogicznej możemy zrealizować stacjonarnie lub online w czasie rzeczywistym (live). Korzystamy z aplikacji Google Meet, która wielokrotnie sprawdziła się w naszej pracy.
Uszyjemy na miarę
Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".
Dowiedz się więcej o szkoleniu:
Cel ogólny
nabycie przez nauczycieli kompetencji związanych z wykorzystaniem w codziennej pracy z uczniami założeń edukacji włączającej
Cele szczegółowe
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:
- odnosi założenia edukacji włączającej do realiów swojej pracy z uczniami
- analizuje założenia diagnozy funkcjonalnej w kontekście swojej pracy
- wdraża w pracy z uczniami z niepełnosprawnościami oraz indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi racjonalne dostosowania i modyfikacje
- wykorzystuje w pracy z uczniami zasady uniwersalnego projektowania, odpowiadając na indywidualne potrzeby podopiecznych
- założenia edukacji włączającej jako edukacji wysokiej jakości dla każdego ucznia
- diagnoza funkcjonalna jako holistyczne narzędzie oceny funkcjonowania ucznia
- racjonalne dostosowania i modyfikacje w pracy z uczniami z niepełnosprawnościami oraz indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
- zasady uniwersalnego projektowania w praktyce pracy z uczniami
Powyższe punkty są najczęściej wybierane przez odbiorców tego szkolenia. Pamiętaj jednak, że możemy je dostosować do Waszych potrzeb. Mamy ogromne doświadczenie związane z realizacją w latach 2021-23 projektu „Edukacja Włączająca – szkolenia i doradztwo dla kadr lubuskiego systemu oświaty„.
Zajęcia odbywają się stacjonarnie lub w wirtualnym pokoju na platformie Google Meet, która zapewnia aktywny udział uczestników szkolenia.*
- czas trwania – 4-5 godzin dydaktycznych
- szczegółowy zakres szkolenia i czas trwania ustalany jest z dyrektorem szkoły lub osobą odpowiedzialną za szkolenia w placówce
- uczestnikami mogą być nauczyciele przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Ich przebieg jest dynamiczny. Uczestnicy są zapraszani do podejmowania różnego rodzaju aktywności w trakcie zajęć (praca w grupach, wyrażanie własnej opinii, nazywanie i weryfikowanie własnych odczuć i przekonań itp.)
Szkolenie w wersji online:
Przed szkoleniem online prosimy uczestników o zadbanie o sprawność techniczną sprzętu, który będą wykorzystywać podczas szkolenia (sprawdzenie przed szkoleniem jakości połączenia internetowego, zainstalowanie niezbędnych aplikacji i aktualizacji itp.) Wysyłamy wiadomość email ze wskazówkami i linkiem do wirtualnego pokoju.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Więcej informacji nt. sposobu organizacji naszych szkoleń, kosztów i zasad współpracy znajdziesz w sekcji FAQ.
Kontakt w sprawie szkolenia
Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 601431060
Napisz:
więcej szkoleń dla rad pedagogicznych
udostępnij: