Wielu uczniów mówi, że matematyka jest trudna i nudna, a wiele poruszanych zagadnień jest nieprzydatnych życiowo. Co robić, a czego unikać, żeby uczniowie lubili matematykę? Jakie narzędzia, gry i ćwiczenia zastosować, by ich zaciekawić?
Dowiedz się więcej o szkoleniu:
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:
- podaje przykłady technik, gier, ćwiczeń, zabaw, narzędzi, które pomagają uczniom w nauce matematyki
- wskazuje sposoby wykorzystania w/w elementów w procesie dydaktycznym
- wyszukuje nowe inspiracje w zasobach internetowych
- sposoby na to, jak sprawić, by uczniowie lubili matematykę
- gry i zabawy na lekcjach matematyki z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku
- narzędzia cyfrowe pomocne w rozwoju umiejętności matematycznych
- jak pracować z filmem matematycznym – kanał pistacja.tv
- interdyscyplinarne projekty matematyczne – przykłady dobrych praktyk
Zajęcia mają charakter warsztatowy z elementami wykładów i prezentacji trenerskich
- czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
- optymalna grupa uczestników – 15 osób
- warsztaty są prowadzone dla grup nauczycieli z określonego etapu edukacyjnego (klasy 1-3 lub 4-8 SP)
- warunki techniczne:
- projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
- dostęp do komputerów i internetu dla uczestników zajęć
- stoliki ustawione w wyspy (po 5-7 osób przy stoliku) lub indywidualne stanowiska komputerowe do pracy
- sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raport przygotowany na podstawie ankiet)
http://pistacja.tv/ – „Pi-stacja to nieustannie rosnąca kolekcja krótkich filmów edukacyjnych realizujących podstawę programową kształcenia ogólnego i ściśle do niej dopasowanych. Zaczynamy od matematyki – na naszej stronie pistacja.tv i na kanale YouTube mamy już ponad 200 kilkuminutowych filmów, w których nasi tutorzy tłumaczą wszystko, co zawiera (stara i nowa) podstawa programowa od liczb naturalnych po mnożenie potęg.”
Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 503 37 90 30
Napisz:
udostępnij: