Kształtowanie kompetencji kluczowych wyzwaniem rozwojowym dla szkoły

Głównym celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności nauczycieli w zakresie planowania procesów edukacyjnych w sposób służący rozwijaniu kompetencji kluczowych oraz budowaniu poczucia wpływu uczniów na własny proces uczenia się.

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

  • wstępne przygotowanie Uczestników do praktycznego wykorzystania wyników badań zewnętrznych dotyczących uwarunkowań skuteczności procesu uczenia – uczenia się
  • podniesienie poziomu wiedzy na temat kompetencji kluczowych, kompetencji wskazanych w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz kompetencji pożądanych na rynku pracy
  • podniesie kompetencji Uczestników w zakresie planowania pracy ukierunkowanej na motywację , budowanie poczucia sprawstwa uczniów, formułowania wymagań
  • doskonalenie umiejętności udzielania rozwojowej informacji zwrotnej
  1. Wnioskowanie o efektywności pracy na podstawie wyników egzaminów zewnętrznych oraz jednorocznych i trzyletnich wskaźników EWD.
  2. Kompetencje kluczowe, kompetencje i umiejętności w podstawie programowej, kompetencje zawodowe na rynku pracy a planowanie pracy szkoły i nauczycieli.
  3. Planowanie działań budujących poczucie wpływu Uczniów na proces uczenia – uczenia się oraz wykorzystanie rozwojowej informacji zwrotnej

wykład, dyskusja, praca indywidualna i zespołowa

  • czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
  • optymalna grupa uczestników – 30
  • warunki techniczne:
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
    • stoły ustawione w wyspy do pracy w grupach 5-7-osobowych (propozycja)
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raportprzygotowany na podstawie ankiet)
  • Raport Euridice. Rozwijanie kompetencji kluczowych w szkołach w Europie. Wyzwania i szanse dla polityki edukacyjnej. 2012
  • Definiowanie i pomiar kompetencji zawodowych, Jurek: Seminarium: Droga do kariery: zawód czy kompetencje; Słupsk 16 X 2012
  • Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce. red. H. Dumont, D. Instance, F. Benavides, Warszawa 2013
  • Ścieżki rozwoju edukacyjnego młodzieży – szkoły ponadgimnazjalne.Trafność wskaźników Edukacyjnej Wartości Dodanej dla szkół maturalnych; M. Karwowski, Wydawnictwo IFIS PAN, Warszawa 2013
  • Uczę – się – w szkole; Sterna; Warszawa 2014
  • www.ewd.edu.pl ; dostęp styczeń 2017

Zob. też:

Publikacje dostępne są w formie elektronicznej pod adresem: https://drive.google.com/drive/folders/1YSQWp2-qOeiXmDPUCuRbqpud2g4Q5SaL?usp=sharing (dostęp: 23.07.2018 r.)

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

    Dotyczy szkolenia (wymagane)
    Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

    Treść wiadomości
    Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

    Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

    Chcę podać więcej szczegółów

    Uczestnicy szkolenia

    Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach „prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

    Liczba grup szkoleniowych



    Liczba osób w każdej grupie



    Charakterystyka uczestników
    Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

    Preferowany termin szkolenia
    Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

    od

    do

    ———–
    DANE KONTAKTOWE

    Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

    Imię (wymagane)



    Nazwisko (wymagane)



    Adres email (wymagane)



    Numer telefonu
    (Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



    Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


    Wpisz rodzaj placówki:

    Twoja funkcja w placówce (wymagane):


    Wpisz swoją funkcję:

    Nazwa placówki



    Adres placówki

    Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

    ———–

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

    Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

    Zobacz politykę prywatności

    udostępnij:

    Share on facebook
    Share on twitter
    Share on linkedin
    Share on whatsapp
    Share on email
    Share on print