Dokumentacja szkolna i wsparcie dyrektora

Prawidłowa diagnoza jest podstawowym warunkiem zastosowania adekwatnych i skutecznych rozwiązań. Dotyczy to również pracy edukacyjnej.  Diagnoza, ewaluacja wewnętrzna oraz autoewaluacja nauczyciela to codzienność polskiej szkoły. Niestety często kojarzy się ona z nadmiernym wysiłkiem, który jest nieadekwatny do osiąganych efektów.

Podczas naszych szkoleń i warsztatów pokazujemy,  w jaki sposób diagnozować potrzeby, możliwości i osiągnięcia uczniów oraz jak prowadzić ewaluację, która będzie prosta i efektywna. Uczymy także jak prawidłowo formułować wnioski z badań oraz rekomendacje.

Specjalnie dla dyrektorów i ich zastępców:

Analiza Indywidualna Extended DISC to wsparcie osobistego rozwoju dyrektora szkoły. Poznaj swoje mocne strony i obszary rozwojowe w kontekście zarządzania i współpracy z zespołem sięgając po uznane i sprawdzone narzędzie.

  • wypełniasz kwestionariusz
  • omawiasz wyniki z certyfikowanym konsultantem
  • otrzymujesz swój indywidualny raport

Polecane szkolenia wspierające pracę dyrektora

wybierz interesujące Cię szkolenie

Ewaluacja wewnętrzna – warsztat praktyczny

Ewaluacja wewnętrzna – “2 w 1” – warsztaty i realizacja ewaluacji wewnętrznej w Twojej szkole/przedszkolu. 2-modułowy praktyczny warsztat, to kompleksowe wsparcie nauczyciela i szkoły w prowadzeniu użytecznej i prostej ewaluacji swojej pracy.  Dzięki wsparciu eksperta uczestnicy mogą poznać zasady oraz zaprojektować i przeprowadzić badanie proste i użyteczne dla nauczyciela i szkoły. Pokazujemy

więcej »

Alternatywne narzędzia badawcze – ewaluacja bez ankiet i biurokracji

Jeśli nie ankieta, to co? Ankieta jest często stosowanym narzędziem prowadzenia badań. Ma one wiele zalet, ale również wiele mankamentów. Jednym z największych jest to, że uczestnicy badania mają odroczony wgląd w jego wyniki lub wcale tego wglądu nie mają.  Alternatywne metody i narzędzia badawcze pozwalają przeprowadzić badanie szybko i tanio.

więcej »

Od wniosku do rekomendacji

Wnioski i rekomendacje to ważny element prowadzenia ewaluacji wewnętrznej, diagnoz oraz różnego rodzaju badań. Stanowią o ich użyteczności w dalszej pracy. Jednak formułowanie wniosków i rekomendacji wciąż sprawia trudności wielu nauczycielom. Warto wiedzieć jak na podstawie analizy danych przejść od wniosku do rekomendacji, bo dzięki temu Wasze refleksje będą bardziej

więcej »

Jak zbudować system wewnątrzszkolnych badań jakości kształcenia

Głównym celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli danej szkoły w tworzeniu koncepcji wewnątrzszkolnych diagnoz. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki “Kontakt w sprawie szkolenia”. Dowiedz się więcej o szkoleniu: Cele W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik: planuje diagnozy formułuje

więcej »

Pomiar dydaktyczny – konteksty zastosowania w praktyce szkolnej

Pomiar dydaktyczny dostarcza wiedzy na temat poziomu osiągnięć ucznia. Wiedza ta jest potrzebna samemu uczniowi, nauczycielowi i rodzicom ucznia. Dzięki takim informacjom możliwe jest planowanie działań edukacyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. Aby to osiągnąć niezbędne jest prowadzenie pomiaru osiągnięć uczniów w sposób zobiektywizowany. Pamiętaj, że każde z naszych

więcej »

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

    Dotyczy szkolenia (wymagane)
    Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

    Treść wiadomości
    Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

    Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

    Chcę podać więcej szczegółów

    Uczestnicy szkolenia

    Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach “prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

    Liczba grup szkoleniowych



    Liczba osób w każdej grupie



    Charakterystyka uczestników
    Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

    Preferowany termin szkolenia
    Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

    od

    do

    ———–
    DANE KONTAKTOWE

    Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

    Imię (wymagane)



    Nazwisko (wymagane)



    Adres email (wymagane)



    Numer telefonu
    (Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



    Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


    Wpisz rodzaj placówki:

    Twoja funkcja w placówce (wymagane):


    Wpisz swoją funkcję:

    Nazwa placówki



    Adres placówki

    Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

    ———–

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

    Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

    Zobacz politykę prywatności

    udostępnij:

    Share on facebook
    Share on google
    Share on twitter
    Share on linkedin
    Share on whatsapp
    Share on email
    Share on print