Przejdź do treści

STEAM to model edukacji, który łączy kompetencje matematyczne i naukowo techniczne, informatyczne, ale też artystyczne (ang. Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics). Świadome ich łączenie i rozwijanie odpowiada na wyzwania współczesnego świata. Jednym ze sposobów na ich rozwijanie w szkole są projekty interdyscyplinarne.

Uszyjemy na miarę

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:

  • charakteryzuje model STEAM
  • uzasadnia zasadność stosowania modelu STEAM w edukacji
  • podaje przykłady i możliwości wykorzystania modelu STEAM w swojej pracy
  • konstruuje proste projekty w oparciu o model STEAM
  • czym jest STEAM, czyli o łączeniu nauki z technologią, inżynierią, sztuką i matematyką
  • praca w modelu STEAM – kompetencje kluczowe i nowa podstawa programowa
  • przykłady projektów interdyscyplinarnych realizowanych w modelu STEAM
  • warsztaty praktyczne- realizacja mini projektu w modelu STEAM
  • wykorzystanie druku 3D w szkole

wykład, dyskusja, praca indywidualna i zespołowa

  • czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
  • optymalna grupa uczestników – do 25 osób
  • uczestnikami mogą być nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych (najlepiej grupy jednorodne)
  • warunki techniczne:
    • dostęp do szerokopasmowego internetu
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
    • komputery lub tablety dla uczestników (z dostępem do internetu)
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raportprzygotowany na podstawie ankiet)

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

[contact-form-7 id=”1539″ title=”Zamow_zapytaj_szkolenie”]

udostępnij: