Przejdź do treści

Jak zbudować system wewnątrzszkolnych badań jakości kształcenia

Na skróty

Głównym celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli danej szkoły w tworzeniu koncepcji wewnątrzszkolnych diagnoz.

Szkolenie stacjonarne lub online

To szkolenie dla rady pedagogicznej możemy zrealizować stacjonarnie lub online w czasie rzeczywistym (live). Korzystamy z aplikacji Google Meet, która wielokrotnie sprawdziła się w naszej pracy.

Uszyjemy na miarę

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:

  • planuje diagnozy
  • formułuje wnioski i rekomendacje z diagnozy
  • planuje pracę z ich wykorzystaniem
  • kompetencje, kompetencje kluczowe oraz umiejętności opisane w podstawie programowej kształcenia ogólnego jako punkt odniesienia wewnątrzszkolnych diagnoz
  • taksonomia celów w dziedzinie poznawczej, motywacyjnej, działań praktycznych (B. Niemierko)
  • od koncepcji badania do jego realizacji i wnioskowania: plan testu, kartoteka testu, rodzaje zadań w teście, praca z danymi,, wnioski i rekomendacje
  • na jakie potrzeby powinien odpowiadać wewnątrzszkolny system badań jakości kształcenia
  • czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
  • optymalna grupa uczestników – 25 osób
  • warunki techniczne:
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raportprzygotowany na podstawie ankiet)

Szkolenie w wersji online:

Przed szkoleniem online prosimy uczestników o zadbanie o sprawność techniczną sprzętu, który będą wykorzystywać podczas szkolenia (sprawdzenie przed szkoleniem jakości połączenia internetowego, zainstalowanie niezbędnych aplikacji i aktualizacji itp.) Wysyłamy wiadomość email ze wskazówkami i linkiem do wirtualnego pokoju.

Do przeprowadzenia szkolenia wykorzystujemy przede wszystkim platformę ZOOM*, z której można korzystać w formie odrębnej aplikacji (zalecane – Zoom Client for Meetings) lub w wersji w przeglądarce (rekomendujemy przeglądarkę Chrome).
Do udziału w szkoleniu nie jest wymagana rejestracja w systemie ZOOM.
 
Pobierz instrukcję z podstawowymi informacjami nt. dołączania i udziału w szkoleniu na platformie ZOOM.
 

* Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia na platformie, którą wykorzystuje placówka zamawiająca szkolenie (np. MS Teams). Wymaga to jednak uzgodnienia z prowadzącą/prowadzącym szkolenie.

  • Uczę – się – w szkole; Sterna; Warszawa 2014
  • Ocenianie szkolne bez tajemnic, Niemierko, WSiP, Warszawa 2002
  • Pomiar wyników kształcenia, Niemierko, WSiP, Warszawa 1999
  • Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym, praca zbiorowa, IBE, Warszawa 2014
  • Analiza wyników egzaminów zewnętrznych jako warunek jakościowego rozwoju ucznia, nauczyciela i szkoły, J. Misztal w: Jakość edukacji. Różnorodne pespektywy. Wydawnictwo UJ, Kraków 2012

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Więcej informacji nt. sposobu organizacji naszych szkoleń, kosztów i zasad współpracy znajdziesz w sekcji FAQ.

Kontakt w sprawie szkolenia

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 601431060

Napisz:

W tej sekcji podaj najważniejsze informacje dotyczące Twojego zapytania.

Jeśli dotyczy ono szkolenia, które właśnie przeglądasz pozostaw temat wiadomości niezmieniony

W tej sekcji możesz podać dodatkowe informacje, które pomogą nam odpowiedzieć na Twoje zapytanie, np.:

- kim są uczestnicy szkolenia (nauczyciele, dyrektorzy, pedagodzy, uczniowie, rodzice, obsługa techniczna itp.)
- ilu uczestników może wziąć udział w szkoleniu? czy będzie to jedna czy kilka grup?
- kiedy mogłoby się odbyć szkolenie? możesz podać datę lub przedział czasowy, lub określony dzień tygodnia, w którym zazwyczaj organizujecie szkolenia dla Waszej rady
- jakiego rodzaju placówkę reprezentujesz

Wypełnienie tej sekcji jest opcjonalne. Możesz uzupełnić wszystkie lub tylko część pól, lub przejść do ostatniej części.
W tej sekcji podaj dane kontaktowe, które pomogą nam w udzieleniu Tobie wyczerpującej odpowiedzi.

-informacje wymagane oznaczone są gwiazdką

więcej szkoleń dla rad pedagogicznych

udostępnij: