Jak zbudować system wewnątrzszkolnych badań jakości kształcenia
Na skróty
Głównym celem szkolenia jest wsparcie nauczycieli danej szkoły w tworzeniu koncepcji wewnątrzszkolnych diagnoz.
Szkolenie stacjonarne lub online
To szkolenie dla rady pedagogicznej możemy zrealizować stacjonarnie lub online w czasie rzeczywistym (live). Korzystamy z aplikacji Google Meet, która wielokrotnie sprawdziła się w naszej pracy.
Uszyjemy na miarę
Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".
Dowiedz się więcej o szkoleniu:
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:
- planuje diagnozy
- formułuje wnioski i rekomendacje z diagnozy
- planuje pracę z ich wykorzystaniem
- kompetencje, kompetencje kluczowe oraz umiejętności opisane w podstawie programowej kształcenia ogólnego jako punkt odniesienia wewnątrzszkolnych diagnoz
- taksonomia celów w dziedzinie poznawczej, motywacyjnej, działań praktycznych (B. Niemierko)
- od koncepcji badania do jego realizacji i wnioskowania: plan testu, kartoteka testu, rodzaje zadań w teście, praca z danymi,, wnioski i rekomendacje
- na jakie potrzeby powinien odpowiadać wewnątrzszkolny system badań jakości kształcenia
- czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
- optymalna grupa uczestników – 25 osób
- warunki techniczne:
- projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
- sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raportprzygotowany na podstawie ankiet)
Szkolenie w wersji online:
Przed szkoleniem online prosimy uczestników o zadbanie o sprawność techniczną sprzętu, który będą wykorzystywać podczas szkolenia (sprawdzenie przed szkoleniem jakości połączenia internetowego, zainstalowanie niezbędnych aplikacji i aktualizacji itp.) Wysyłamy wiadomość email ze wskazówkami i linkiem do wirtualnego pokoju.
* Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia na platformie, którą wykorzystuje placówka zamawiająca szkolenie (np. MS Teams). Wymaga to jednak uzgodnienia z prowadzącą/prowadzącym szkolenie.
- Uczę – się – w szkole; Sterna; Warszawa 2014
- Ocenianie szkolne bez tajemnic, Niemierko, WSiP, Warszawa 2002
- Pomiar wyników kształcenia, Niemierko, WSiP, Warszawa 1999
- Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym, praca zbiorowa, IBE, Warszawa 2014
- Analiza wyników egzaminów zewnętrznych jako warunek jakościowego rozwoju ucznia, nauczyciela i szkoły, J. Misztal w: Jakość edukacji. Różnorodne pespektywy. Wydawnictwo UJ, Kraków 2012
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Więcej informacji nt. sposobu organizacji naszych szkoleń, kosztów i zasad współpracy znajdziesz w sekcji FAQ.
Kontakt w sprawie szkolenia
Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.
Zadzwoń: +48 601431060
Napisz:
więcej szkoleń dla rad pedagogicznych
udostępnij: