Budowanie relacji w oparciu o wartości

Umiejętność budowania dobrych relacji z uczniami to ważna kompetencja nauczycielska. Poczucie zaufania i bezpieczeństwa jest ważnym czynnikiem wspierającym uczenie się.

Bez dobrych relacji nie ma efektywnej nauki. Komu żal czasu na budowanie relacji, bo skupia się na realizacji programu, ten nie rozumie natury procesu uczenia się i nigdy nie będzie efektywnym nauczycielem” (prof. Joachim Bauer – neurobiolog, autor książek poświęconych edukacji i funkcjonowaniu ludzkiego mózgu)

wybierz interesujące Cię szkolenie

Budowanie zasad w klasie

Coraz częściej nauczyciele wskazują na problemy z trudnymi postawami uczniów, nieprzestrzeganiem zasad, prowokacyjnym zachowaniem wobec nauczyciela, wzrostem agresji także wobec nauczycieli. Czy są zasady, których uczniowie będą gotowi przestrzegać? Jak je zbudować i jak sprawić, by były żywe? Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj

więcej »

Nauczyciel coach – narzędzia budowania relacji

Coaching to nie magia i nie manipulacja. Sprawdzone od wielu lat metody pracy coachingowej wspierają ludzi w ich rozwoju w różnych obszarach życia: w pracy zawodowej, w sporcie, w zdrowym trybie życia, radzeniu sobie z trudnościami osobistymi i wielu innych. Nauczyciel coach stosuje narzędzia pomocne w rozwoju uczniów. Pamiętaj, że każde

więcej »

Zarządzanie zespołem klasowym – harmonia i dyscyplina

Stworzenie warunków do rozwoju uczniów jest dużym wyzwaniem dla nauczycieli. Ład, harmonia i dyscyplina rozumiana jako przestrzeganie przyjętych zasad są ważnymi warunkami w tworzeniu atmosfery sprzyjającej uczeniu się. Istotną kompetencją nauczyciela jest zatem umiejętność zarządzania zespołem klasowym, zarówno w ujęciu strategicznym (prewencyjnym), jak i interwencyjnym. Pamiętaj, że każde z naszych

więcej »

Budowanie relacji z uczniami – autorytet nauczyciela

To szkolenie przygotujemy specjalnie dla Twojej placówki. Skontaktuj się z nami. Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki “Kontakt w sprawie szkolenia”. Dowiedz się więcej o szkoleniu: Cele Treści Forma zajęć i kwestie organizacyjne Bibliografia i przydatne linki Kontakt

więcej »

Komunikacja budująca relacje w zespole

Istnieje wiele barier utrudniających współpracę, ale są również sposoby na ich pokonywanie. Ważnym krokiem w budowaniu współpracy zespołowej jest uświadomienie sobie osobistych ograniczeń w zakresie postaw oraz umiejętności (szczególnie komunikacyjnych). Otwarta komunikacja oparta na szacunku wzmacnia relacje w zespole i ułatwia współpracę pomiędzy jego członkami. Pamiętaj, że każde z naszych

więcej »

Tutoring naukowy – indywidualizacja pracy z uczniem

Wprowadzenie w szkole metod pracy opartych na miękkich narzędziach pomaga w budowaniu relacji z uczniami, wspiera ich wieloaspektowy rozwój, wzmacnia motywację uczniów do rozwoju. Tutoring zakłada budowanie relacji z uczniem opartej ma jego indywidualnej sytuacji – potrzebach i możliwościach. Pozawala to łatwiej dostrzec jego talent i rozwinąć potencjał. Pamiętaj, że

więcej »

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

Dotyczy szkolenia (wymagane)
Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

Treść wiadomości
Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

Chcę podać więcej szczegółów

Uczestnicy szkolenia

Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach “prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

Liczba grup szkoleniowych



Liczba osób w każdej grupie



Charakterystyka uczestników
Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

Preferowany termin szkolenia
Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

od

do

———–
DANE KONTAKTOWE

Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

Imię (wymagane)



Nazwisko (wymagane)



Adres email (wymagane)



Numer telefonu
(Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


Wpisz rodzaj placówki:

Twoja funkcja w placówce (wymagane):


Wpisz swoją funkcję:

Nazwa placówki



Adres placówki

Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

———–

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

Zobacz politykę prywatności

udostępnij:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Przewiń do góry