Jak rozpoznawać zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży

Co jest normą a co patologią w zachowaniu dzieci i młodzieży? Zachowania autodestrukcyjne – zabawa czy wołanie o pomoc? Jak wesprzeć ucznia w kryzysie?

Szkolenie pozwala zrozumieć dorosłym świat psychiki ucznia oraz dowiedzieć się jak rozpoznawać zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży oraz jak prawidłowo reagować i jakie są zasady postępowania w sytuacji ostrego kryzysu, związanego np. z depresją ucznia.

Pamiętaj, że każde z naszych szkoleń możemy dostosować do Twoich potrzeb. Poinformuj nas o nich korzystając z zakładki "Kontakt w sprawie szkolenia".

Dowiedz się więcej o szkoleniu:

W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:

  • rozpoznaje symptomy możliwych zaburzeń psychicznych u uczniów
  • przytacza sposoby postępowania w sytuacji ostrego kryzysu psychicznego ucznia
  • konstruuje schemat rozmowy z rodzicami ucznia nt. jego zaburzeń psychicznych
  • Wiedza nt. zaburzeń psychicznych dotykających dzieci i młodzież
  • Rozpoznawanie symptomów zaburzeń psychicznych – co jest normą, a co zaburzeniem
  • Co powinno zaniepokoić nauczyciela/wychowawcę, na co zwracać szczególną uwagę
  • Postępowanie w sytuacji ostrego kryzysu psychicznego u ucznia
  • Rozmowa z rodzicami ucznia, u którego istnieje podejrzenie występowania zaburzeń
  • czas trwania – 4 godziny dydaktyczne
  • optymalna grupa uczestników – do ustalenia (zależna od formy zajęć) 
  • zajęcia adresowane do nauczycieli, wychowawców, pedagogów i psychologów szkolnych
  • warunki techniczne:
    • projektor i ekran dobrze widoczny dla uczestników
  • sposób ewaluacji: ankieta (dyrektor otrzymuje zbiorczy raportprzygotowany na podstawie ankiet)
  • Bouras, G. Holt, Zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania u osób niepełnosprawnych intelektualnie, 2010
  • Irena Namysłowska, Zaburzenia psychiczne dzieci i młodzieży, 2010
  • Marta Jerzak, Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość, 2018

Jeśli zainteresowało Cię to szkolenie, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

Dotyczy szkolenia (wymagane)
Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

Treść wiadomości
Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

Chcę podać więcej szczegółów

Uczestnicy szkolenia

Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach “prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

Liczba grup szkoleniowych



Liczba osób w każdej grupie



Charakterystyka uczestników
Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

Preferowany termin szkolenia
Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

od

do

———–
DANE KONTAKTOWE

Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

Imię (wymagane)



Nazwisko (wymagane)



Adres email (wymagane)



Numer telefonu
(Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


Wpisz rodzaj placówki:

Twoja funkcja w placówce (wymagane):


Wpisz swoją funkcję:

Nazwa placówki



Adres placówki

Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

———–

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

Zobacz politykę prywatności

udostępnij:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print