Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych i informatycznych (TIK)

Sprawne posługiwanie się nowoczesnymi technologiami i ich stosowanie na lekcji nie jest trudne, zaś korzyści które z tego wynikają mogą być znaczące. Trzeba pamiętać, że kompetencje informatyczne to jedne z kompetencji kluczowych, a więc takich, które powinien mieć nauczyciel i które powinien rozwijać u swoich uczniów. 

Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów dostępnych w sieci – to jeden z podstawowych kierunków realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2018/2019.

Proponowane warsztaty pozwalają poznać różne aplikacje i sposoby ich wykorzystania w procesie edukacyjnym, narzędzia do tworzenia grafik, filmów, komiksów, blogów, elektroniczne portfolio do dokumentowania osiągnięć uczniów i nauczycieli, platformy edukacyjne, zasady wykorzystywania smartfonów w szkole.

wybierz interesujące Cię szkolenie

Komiksy na lekcji

Historia opowiedziana obrazami z prostymi dialogami przemawia do wyobraźni. Zamiłowanie do komiksu można z powodzeniem wykorzystać w edukacji szkolnej. Nie jest to trudne. Komiks może

więcej »

E-portfolio i blogi w szkole

Każdy nauczyciel zbiera dyplomy i różne świadectwa swoich osiągnięć do teczki lub segregatora. Mimo, że jest on zazwyczaj pokaźny, to jego zawartość najczęściej pokazywana jest

więcej »

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

Dotyczy szkolenia (wymagane)
Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

Treść wiadomości
Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

Chcę podać więcej szczegółów

Uczestnicy szkolenia

Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach “prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

Liczba grup szkoleniowych



Liczba osób w każdej grupie



Charakterystyka uczestników
Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

Preferowany termin szkolenia
Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

od

do

———–
DANE KONTAKTOWE

Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

Imię (wymagane)



Nazwisko (wymagane)



Adres email (wymagane)



Numer telefonu
(Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


Wpisz rodzaj placówki:

Twoja funkcja w placówce (wymagane):


Wpisz swoją funkcję:

Nazwa placówki



Adres placówki

Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

———–

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

Zobacz politykę prywatności

———–

[recaptcha]
To zadanie można wykonać tylko dzięki wyjątkowym zdolnościom ludzkiego mózgu, co uniemożliwia podszywanie się pod ludzi programom zwanym robotami.

udostępnij: