kształtowanie u uczniów szacunku do drugiego człowieka

Kształtowanie u uczniów szacunku do drugiego człowieka

Postawa szacunku wobec innych ludzi, ich dorobku, ekspresji, różnorodności, to jedna ze składowych kompetencji kluczowych. W świecie, w którym kontakt i komunikacja odgrywają bardzo ważną rolę jest to podstawowa kompetencja. Niestety uczniowie niejednokrotnie nie potrafią poradzić sobie ze swoimi emocjami – reagują agresją lub uległością, nie są asertywni. Trudności te przejawiają się zarówno w szkole, jak i w ich środowisku domowym i w ich aktywności w internecie.

Nasze szkolenia i warsztaty poświęcone są profilaktyce i interwencji w przypadku agresji i przemocy rówieśniczej, przeciwdziałaniu dyskryminacji i mowie nienawiści, budowaniu i przestrzeganiu zasad. Wspieramy nauczycieli w lepszym rozumieniu emocjonalności uczniów, by dzięki temu mogli zaoferować im najlepszą formę pomocy.

wybierz interesujące Cię szkolenie

Agresja i przemoc rówieśnicza

Agresja i przemoc rówieśnicza wśród uczniów, to znaczący problem w polskich szkołach. Przybiera różne formy (np. fizyczna, psychiczna, słowna) oraz ma różne źródła i przyczyny.

więcej »

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, napisz do nas lub zadzwoń. Zapytaj, zaproponuj zmiany lub zamów.

Zadzwoń:  +48 503 37 90 30

Napisz:

Dotyczy szkolenia (wymagane)
Pojawi się jako temat wiadomości e-mail

Treść wiadomości
Napisz swoje pytania i sugestie. Możesz również wskazać potrzeby Twoje, Twojego zespołu lub placówki. To pozwoli nam przygotować bardziej wyczerpującą odpowiedź.

Jeśli chcesz, możesz podać nam więcej szczegółów nt. uczestników i proponowanego terminu szkolenia.

Chcę podać więcej szczegółów

Uczestnicy szkolenia

Najbardziej efektywne szkolenie warsztatowe najczęściej jest możliwe w grupie do 20 osób. W szkoleniach “prezentacyjnych” może brać udział większa grupa uczestników, jednak są one mniej efektywne od praktycznych zajęć warsztatowych.Dla dużych zespołów (rad pedagogicznych) proponujemy rozważenie przeprowadzenia szkolenia w kilku grupach.

Liczba grup szkoleniowych



Liczba osób w każdej grupie



Charakterystyka uczestników
Krótko opisz kim są uczestnicy szkolenia (np. dyrektorzy i ich zastępcy, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni, uczniowie, rodzice)

Preferowany termin szkolenia
Podaj dogodną datę szkolenia (tylko pierwsze pole) lub przedział dogodnych dat (oba pola)

od

do

———–
DANE KONTAKTOWE

Twoje dane (wysyłającego zapytanie)

Imię (wymagane)



Nazwisko (wymagane)



Adres email (wymagane)



Numer telefonu
(Nie jest wymagany, ale pomoże w szybkim kontakcie. Podaj numer, pod którym najszybciej będziemy mogli nawiązać kontakt.)



Rodzaj placówki, której dotyczy zapytanie (wymagane):


Wpisz rodzaj placówki:

Twoja funkcja w placówce (wymagane):


Wpisz swoją funkcję:

Nazwa placówki



Adres placówki

Podanie adresu (przynajmniej miejscowości) pomoże nam w dokonaniu ewentualnej wyceny szkolenia z uwzględnieniem kosztów dojazdu

———–

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach i zakresie zgodnymi z realizacją usługi zapytania/zamówienia opisanej w Polityce prywatności. Wiem, że zgodę tą mogę w każdej chwili wycofać. (wymagane)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera Percepti Edukacja

Newsletter zawiera informacje o naszych szkoleniach oraz inne informacje dotyczące edukacji (np. artykuły, materiały edukacyjne, przykłady dobrych praktyk). Zgodę na otrzymywanie newslettera można wycofać w każdym czasie, klikając w link dołączony do każdego newslettera.

Zobacz politykę prywatności

———–

To zadanie można wykonać tylko dzięki wyjątkowym zdolnościom ludzkiego mózgu, co uniemożliwia podszywanie się pod ludzi programom zwanym robotami.

udostępnij:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print